Volgers

maandag 23 juni 2014

Vervelend nieuws en 1e StampEvent!

Goeiemorgen!

Lang niets gepost, maar ik heb een paar hectische weken achter de rug...

Als eerste heb ik bijna 2 weken geleden mijn hand verbrandt bij het maken van aardbeienjam. Ik had de jam in de derde pot gegoten en wilde het deksel erop doen, toen de pot eronder wegschoot en de gloeiendhete jam over mijn linkerhand liep...

Gelukkig zat ik een cm of 10-15 bij de kraan verwijderd, dus ik kon vrij vlot de hand onder de kraan houden, om de hete brij eraf te spoelen en mijn hand te koelen.
Dit heb ik zo'n 50 minuten gedaan in totaal.
Toch maar even langs de huisartsenpost gegaan om er naar te laten kijken.
Er is toen brandzalf opgekomen en de arts heeft het even heel goed ingepakt, zie foto's hieronder.


Ik heb heel veel pijn gehad, net alsof ik van binnen naar buiten in brand stond, heel heftig...
Veel paracetamol gehad de dagen erna, maar gelukkig was het alleen maar eerstegraads verbrand.
Ik heb maar 1 blaartje ontdekt.


Ondertussen ben ik aan het vervellen, na een hele week mijn hand ingepakt en ingesmeerd te hebben en ik heb er ook geen last meer van, gelukkig!

Ik realiseer me dat ik heel veel geluk heb gehad, het had ook veel erger kunnen zijn...
En voor de nieuwsgierigen onder jullie...:

De jam smaakt heerlijk!!!!
:-D

Afgelopen week ben ik veel alleen geweest, omdat manlief elke avond en grote delen van de dag de MotorAvond4Daagse van de club had en hij in de organisatie zit.
Dus dan komt alles op mij neer die week.
De zorg van de kinderen, eten koken, kids douchen en naar bed brengen, keuken opruimen, was doen, enz.
En dan nog eens die hand erbij, waardoor je letterlijk "onthand" bent...
Het was zwaar, vond ik. Dus tijd om op mijn kamer wat te freubelen was er helaas niet bij, hahaha!!!
(ben overigens niet zielig, hoor!)
;-)


Maar gelukkig had ik wat moois om naar uit te kijken:


Afgelopen zaterdag ben ik bij het eerste StampEvent geweest!
Een gezellige knutseldag met allemaal gelijkgestemden, wat wil een mens nog meer....

We zijn om 10.00 uur begonnen met een kopje thee of koffie met een inleidend praatje en daarna mochten we aan de slag met het maken van 4 kaarten.
Het pakket was al kant en klaar, dus we konden meteen aan de slag met de perfecte werkbeschrijvingen die erbij zaten!

Hieronder een overzichtsfoto van de gezellig ruimte die we hadden.


 Zoekplaatje, hahaha!
Wie vindt mij?

Dit zijn de kaarten die we hebben gemaakt, stuk voor stuk prachtig...





Gebruikte materialen:
o.a. Pansy Punch, Petite Petal Punch, In Colors 2013-2014 (cardstock, DSP, markers), Crumb Cake cardstock, letterstempels, twine, lint, rhinestones, vellum...

's-Middags, na een heerlijke lunch mét kroket, konden we aan de slag met een doosje en een boekje.
Het doosje houden jullie nog tegoed, die is nog niet helemaal klaar.

Het boekje eigenlijk ook nog niet, maar die is wel toonbaar alvast.
;-)

Heb je in ieder geval vast een idee hoe het er uit ziet!


Het is een boekje met labels erin, waar je bijvoorbeeld foto's op kan plakken, leuke teksten, enz.
Voor jezelf of als kado voor een ander...




Echt heel erg leuk om te maken!

Dus lieve dames van de organisatie, Jose en Miranda, het was echt een SUperleuke dag en zeker voor herhaling vatbaar!!!
(ik heb me al opgegeven voor de volgende editie!)

Check de site voor details:

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel!

Liefs, San

12 opmerkingen:

rian zei

nou ik hoop dat je hand snel geneest , maar zo te zien gaat het al beter.
je hebt erg leuke kaartjes gemaakt.
vooral het boekje vindt ik erg leuk
groetjes rian

corryskaart zei

Jeetje wat zal dat een pijn gegeven hebben, gelukkig nu al wat beter en wat een gezellig clubje en prachtige creaties
Groetjes corry

Annie zei

mooie dingen heb je gemaakt, Sandra.. (dikke duim)
groetjes en xxx

Erna Logtenberg zei

Leuke projecten en kaartjes heb je gemaakt!! Xx

GerJanne zei

Hoi San,
eh....je schrijft zo positief dat ik het vervelende nieuws niet kan ontdekken! Je schrijft dat je er heel goed van af bent gekomen en dat de jam ook nog eens heerlijk smaakt en je hebt prachtige kaartjes gemaakt en een leuke dag gehad.......
Dussssss?
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Hoi, ben ik nog even.....bedoel je dat van je hand? Had je dat nog niet geplaatst? Op FB heb ik natuurlijk mee geleefd, voor mij geen nieuw nieuws! Dat zal het wel zijn!
Groetjes!

SandraW zei

Ik ben en blijf een positivo, GerJanne!
Wat er ook gebeurd, hahaha!

Liefs, San

(maar het deed echt heel erg zeer, hoor!)

Durvina zei

Oei!!
Wat een vervelende pijn zul jij gehad hebben.
Maar gelukkig is het weer verleden tijd ;)
En wat een mooie en leuke kaarten en projecten laat je weer zien, echt stuk voor stuk prachtig.

liefs, Durvina

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Sandra,
Dank voor je complimenten naar de organisatie van StampEvent.nl Wij hebben ook genoten van deze dag en zijn al volop bezig met brainstormen voor zaterdag 1 november! Gezellig dat je er bij was en je projecten zijn SUperleuk, we plaatsen ze snel op onze site!
Groeten, José en Miranda (www.stampevent.nl)

Jose Hoogeveen zei

Ik heb persoonlijk gecheckt dat je hand aan de beterende hand is! Brandwonden doen altijd zoooo zeer :-(
Dank je wel voor je leuke stukje over ons event. We zijn er trots op en vinden het gaaf dat je er de volgende keer weer bij bent.
Groetjes
Jose

martina's kaartjes zei

hele leuke werkjes heb je hier !
hopelijk herstel je snel, want zo maar met 1 hand knutselen, is niet altijd handig lijkt me
spoedig herstel
grtjs,martina
x

Aartje zei

Ha Sandra, fijn dat het met je hand inmiddels beter gaat.
De kaarten die je gemaakt hebt zijn prachtig geworden. En dat boekje vind ik super.
Groeten, Aartje