Volgers

donderdag 5 juni 2014

Workshop goud/zilver van Stampin' Up!


Hallo bloggers!

24 mei heb ik een workshop gevolgd bij Erna en het thema was zilver en goud.


Alle materialen zijn uiteraard van Stampin' Up! en de kaarten zijn bedacht door Erna zelf, hoe creatief kun je zijn!!!
;-)


We hadden 3 uur de tijd voor 8 kaarten, maar het is ons (Mijn freubelvriendin Joke en ik) niet gelukt binnen die tijd, hahaha!
Waarschijnlijk teveel gekletst...
;-)

 (Zilver en Pool Party, kom er maar eens op...)



 (Zilver met Island Indigo, ook erg mooi...)

 (Hier ben ik erg gecharmeerd van de tekst zelf en het lettertype)

 (Heerlijk geëmbossed, lekker shiny)

 (Qua lay-out 1 van de mooiste kaarten)

(Heel creatief!)

Ik heb vreselijk genoten, ook van het grote gezelschap van 10 gezellige dames!
Iedereen was bereid de ander te helpen, prachtig!


Lieve Erna, SU-per bedankt voor de gezellige en inspiratievolle middag!
Ik heb er erg van genoten en hou me aanbevolen voor een nieuwe workshop!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond toe en alvast een heel fijn weekend!
Geniet van het mooie weer wat eraan zit te komen!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Anneke. zei

Wauw, wat zijn ze super leuk!
Groetjes Anneke.

Aartje zei

Wat een mooie collectie heb je gemaakt. Die met dat "Just because vind ik ook heel erg mooi!
Groeten, Aartje

Erna Logtenberg zei

Ze zijn mooi geworden!! Liefs Erna

GerJanne zei

Heel leuk, deze serie. Ik had de foto al bij Erna gezien, maar nu je schrijft dat je met Joke was, zie ik haar opeens zitten. En tja, niet alles af......dan moet je ook maar niet naast elkaar gaan zitten ;-)
Lieve groetjes,
GerJanne