Volgers

dinsdag 15 juli 2014

Afscheidskadootjes voor de juffen...

Hallo volgers!

De kinderen hebben bijna vakantie (en allebei een groep verder komend schooljaar!!!), dus is het weer tijd voor de jaarlijkse afscheidskadootjes voor de juffen.
Aangezien beide kids 2 juffen hebben gehad dit jaar, en Marit nog een hulpjuf, heb ik 5 potjes gepimpt en gevuld.


De potjes komen bij de Xenos vandaan en de inhoud gewoon bij de supermarkt.
;-)

Ik heb de kinderen laten kiezen welke kleuren in zou gebruiken.
Marit koos voor Lavender Lace, Pear Pizzazz en Coastal Cabana.
Ruben voor Daffodil Delight en Bashful Blue.


Het label is gemaakt met de stempelset Chalk Talk en de bijpassende framelits.
Lint heb ik gelukkig genoeg op voorraad, hahaha!


Ook de bovenkant wordt niet vergeten...
Waar mogelijk heb ik designpapier in dezelfde kleur gebruikt, behalve bij de Lavender Lace. Dat heb ik zelf gemaakt door op het cardstock te stempelen met de bijpassende inkt. De inkt kleurt dan donkerder op, zodat er een subtiel patroon zichtbaar is.


Voor de bovenkant heb ik 5 verschillende ponsen gebruikt.
Circle punch: 2 1/2", 1 3/8" en 1 1/4"
Scallop circle punch: 2 3/8" en de bloem van de Itty Bitty Shapes punch pack
Een rhinestone mocht ook niet ontbreken...

We hebben er vandaag al 2 mogen inleveren en beide juffen waren blij verrast!
Donderdag de andere drie.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Oh wat zien die er ook leuk uit zeg, en hele gave kleurtjes hebben ze uit gekozen, mooi gedaan ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Anneke. zei

Wat een leuke cadeautjes, Sandra! De juffen zijn vast blij met zoiets moois.
Groetjes Anneke.

rian zei

wat leuk sandra, die juffen worden toch maar lekker verwend
zullen er vast blij mee zijn
groetjes rian

Mieke zei

Ik zou er in elk geval enorm blij mee zijn! Wat zien ze er leuk uit!

Ingrid zei

Wat een leuke zelfgemaakte cadeautjes, ook leuk om te krijgen!
Groetjes Ingrid

corryskaart zei

hoi sandra
wat een lieve en prachtige potjes nou je kinderen gaan zeker trots naar school met deze leuke dingen
groetjes corry

GerJanne zei

hoi San,
superleuk en attent! Altijd leuk om te geven en nog leuker om te krijgen!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

SuperGeweldigFantastisch gaaf bedankje voor de juffen. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Aartje zei

Wat leuk gedaan Sandra, ik snap dat de juffen hier heel blij mee waren. Leuk om de kids zelf de kleurtjes uit te laten kiezen.
Groeten, Aartje