Volgers

donderdag 3 juli 2014

Verjaardagskadootje


Afgelopen maand was mijn freubelvriendin Joke jarig.
Dan kun je uiteraard niet aanbellen zonder iets moois gemaakt te hebben, vind ik...
;-)


Een eenvoudig, maar mooi kaartje.
In de kleuren Coastal Cabana en Crumb Cake


En een "boekje-met-flapjes" voor theezakjes, maar je kan er gerust wat anders instoppen, hoor!
Ik vond dit wel toepasselijk, aangezien Joke een heerlijke theeleut is.
:-D 



Zie nu net dat ik, in alle haast van die ochtend, vergeten ben een foto van het gesloten boekje te maken, hahaha!
Beetje jammer...

Misschien kan ik Joke vragen of ze er alsnog een foto van maakt!
:-D

Gebruikte materialen:

-Cardstock Smoky Slate
-DSP Watercolor Wonder
-Diverse tekst stempels
-Petite Petals Punch
-Scallop & oval punch
-Round punches
-Island Indigo lint

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, lees jullie reacties heel graag!!!

Ik wens jullie nog een fijne en zonnige dag toe.

Liefs, San

5 opmerkingen:

Charlotte zei

Leuk Sandra!
Zo herkenbaar, nog snel een foto maken van een project voor het naar zijn bestemming gaat :)
Groetjes,
Charlotte

Anneke. zei

Wat een leuk project. Prachtig gemaakt.
Groetjes Anneke.

rian zei

Leuk San.
en tja thee is altijd leuk om iets
mee te maken.
groetjes rian

Sandra zei

Super lief kaartje en je theezakjes projectje is ook super! Heel leuk om te geven en te krijgen!
Liefs, San

chantal zei

Mooie kaart en die boekjes met flatjes zijn keileuk
Liefs Chantal