Volgers

woensdag 24 september 2014

KleurenKaartTeam Martina




Lieve dames...
Tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niet de rust gevonden om te freubelen, dus is deze keer het kaartje voor het KKT niet gemaakt...
Mijn excuses hiervoor, eigenlijk ben je dan voor niets hier gekomen.

Maar om het goed te maken, wil ik jullie graag laten zien wat we afgelopen maandagavond op de workshop van Erna bij mij thuis hebben gemaakt!

Normaal gesproken ben ik niet van het kerstkaarten-zelf-maken, maar Erna heeft ons een paar mooie (niet zo standaard) kaarten laten maken!!!
:-D





Ik vind ze superleuk geworden!!! Dus wie weet word ik toch nog aangestoken door het kerstkaarten-zelf-maak-virus!
;-)

Hieronder staan trouwens o.a. de kadootjes die ik/we van Erna hebben gekregen:



Dit doosje (met notitieboekje erin) heb ik van Erna gekregen omdat ik haar laatst uit de brand heb geholpen.



Bovenstaande kreeg ik van Erna omdat ik de gastvrouw was...


En dit had iedere gast(e) voor haar neus liggen, als bedankje voor de komst.

We hebben het heel erg gezellig gehad en veel gelachen!
Waarschijnlijk kwam dit door de bijzondere cake, hahaha!!!
(grapje)


Dit is trouwens een Pandancake, errug lekker!!!

Ik wens jullie een hele fijne dag en nogmaals mijn excuses voor het feit dat ik jullie geen KKT-kaart kan laten zien...

Liefs, San

21 opmerkingen:

rian zei

leuke kaarten , maar ook leuke swaps, en je cake ...........
mooi gemaakt alleen de kleur, ben benieuwd welke smaak hij had hihi
groetjes rian

Pia zei

Zo zeg jij bent goed bezig geweest ik dacht dat ik met 2 creaties al ijverig was.
Het is allemaal heel erg mooie geworden.

groetjes,
Pia

Nelleke zei

Oei wat een mooie dingen heb je gemaakt. Ik heb wat gemist geloof ik..... Fijn dat je terug kunt kijken op een geslaagde avond. Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi san
prachtige serie kerstkaarten en wat leuk hoe je al die cadeautjes hebt gekregen erg leuk zo ook de cake!
groetjes corry

Marfien zei

prachtige kaartjes heb je gemaakt en er zit in elk geval lichtblauw in.
Die cake was zeker voor "groentjes" op het gebied van kaarten maken (lol)

Erica ♥ zei


Hoi Sandra,

Dat zijn toch hele mooie kerst kaarten hoor, en wat heb je ook leuke presentjes
gekregen !
De cake ziet er wel erg lekker uit ☺

Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Marijke zei

Jammer dat je niet mee kon doen maar je kaarten zijn toch bijna de kleuren van de KKT. Ik vind ze erg leuk en heel apart. Lekker doorgaan met zelf kerstkaarten maken toch?? Groetjes Marijke.

chantal zei

Hoi Sandra,
het kan al eens gebeuren dat je er niet toekomt. Je kaarten die je erop hebt gezet zijn heeeeel mooi geworden.
Hopelijk vindt je een beetje rust
liefs Chantal

Anneke. zei

Ziet er weer prachtig ui! Ook de cake.
Groetjes Anneke.

Diny zei

Echt voor niets ben ik niet gekomen geloof ik....je laat prachtige kaartjes zien!

Groetjes Diny

Erna Logtenberg zei

Hé wat leuk een verslag van maandag! Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, haha. En de cake was héérlijk!! Lieve groetjes Erna

Bep zei

Hoi Sandra,

Dat hebben we allemaal toch wel eens dat we niet tot freubelen toekomen misschien komt het wel weer terug de rust om te gaan freubelen.
Je kaarten zijn in ieder geval geweldig mooie kleuren en een lekkere cake zo te zien.

Liefs Gr...Bep ☺ ☺ ☺

martina's kaartjes zei

hopelijk voel je je snel weer een beetje ok en gaat het wat beter met wat je wil doen. in ieder geval, vind ik het een super productieve dag hoor als ik al die kaartjes zie !
heel ergmooi en geslaagd
hopelijk heb je de fut / inspiratie om volgende keer mee te doen
grtjs,martina
x

Ellen zei

Mooie serie kerstkaarten!

Mariken zei

Het is je vergeven, zeker als je met zoveel moois komt....super!!
Gr-x-jes, Mariken

Ans S. zei

Mooie creaties heb je gemaakt.

Groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Sandra
Wat een mooie kerstkaartjes en die cake ziet er lekker uit.
Lieve groetjes, Danoesja

Renate zei

Je maakt het helemaal goed met deze SuperGeweldigFantastische serie kaartjes en kadoosjes. Hopelijk weer tot snel.

-xies- Renate.

franicsa zei

Volgende keer misschien wat meer tijd om met de juiste kleurtjes te spelen .
Maar dat staat los van dat de andere kaartjes wel heel leuk zijn .
Groetjes,
Francisca

Grietje Jansen zei

Tja, geen KKT kaart, maar wat je wel laat zien is ook allemaal erg mooi, dus ben niet voor niets komen kijken hoor.
En die cake..... wauw, wat ziet die er prachtige uit, of eigenlijk zag denk ik haha.

Grietje

Mieke zei

Ziet er allemaal heel erg mooi uit!