Volgers

dinsdag 2 september 2014

Te lang niets van me laten horen...



Maar met een goede reden!
Ik heb vakantie gehad, hahaha!

Gisteren de eerste werkdag weer gehad en zijn de kids weer naar school gegaan.
Back to real life...

En ik ben er ook achter gekomen dat ik vorige week helemaal het KleurenKaartTeam vergeten ben...
Zo jammer, want de kleurencombi lag me wel.
Maar niet getreurd, volgende keer ben ik er weer bij!
:-D

In onze vakantie/weekje weg heb ik gelukkig wel een paar kaarten gemaakt.
Waaronder deze:


Het lijken net vlinders op een schutting, vind ik.
Ik heb hiervoor de Hardwood stempel van Stampin' Up! gebruikt, deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje.
Het DSP is trouwens ook van SU!, nieuw in de catalogus (All Abloom)


Hier een "zijaanzicht", ik heb de vlinders wat body gegeven door er een cardstock vlinder onder te plakken, daardoor valt de vlinder wat meer op.

Ik heb deze kaart gegeven aan de vriendin van mijn schoonvader, een schat van een mens en dol op de natuur. Dus de vlinders passen er mooi bij!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je kaart is echt super, mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje werd het ! en tja, met je hoofd vol met vakantie, daar kan natuurlijk geen kkt meer bij he ? =)
morgen kan je je weer opgeven.
grtjs,martina
x

Erna Logtenberg zei

Superleuk hoor!
Xx Erna

Renate zei

Welkom terug. Heb je een fijne vakantie gehad?
Je knalt er weer lekker in met dit geweldig leuke kaartje. ToppieJoppie!

-xies- Renate.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! En inderdaad, net een schutting met vlinders. Nu weer een beetje in het normale ritme?
Groetjes, GerJanne

Claudia Rogier zei

Hoi San,

Je kaartje is supermooi.

grtjs
Claudia

Wil zei

Zeker een mooie kaart zeg! Gaaf zo'n schutting :D

Enne.. jij bent helemaal niet lang weggeweest van blogland hoor. Ikke wel, maar probeer er weer een beetje leven in te krijgen :D

groetjes,Wil