Volgers

maandag 22 september 2014

Wat vliegt de tijd...


Lieve bloggers, ik zie net dat ik al een hele tijd niets gepost heb hier...
*schaam, schaam*
Merk aan mezelf dat ik nog helemaal een nieuw evenwicht moet vinden nu Dirk een andere baan heeft met andere werktijden en nu 40 uur werkt i.p.v. 32 uur...
Het blijft een geregel en een drukte, zodat ik ook geen tijd heb om lekker aan de knutsel te gaan.
Gelukkig heb ik nog een paar kaarten "op voorraad", zodat ik zo af en toe toch nog wat van me kan laten horen en zien.

Voor vandaag heb ik weer een set kaarten, beetje dezelfde stijl, maar met andere details.



Heel eenvoudig, maar daardoor ook erg mooi, vind ik.
Ik heb de volgende Stampin' Up! kleuren gebruikt:
-Crumb Cake
-Real Red
-Whisper White
-Pool Party


Vanavond heb ik een workshop van Erna bij mij thuis, we gaan kerstkaarten maken met materialen uit de nieuwe herfst/kerst catalogus.
Ik heb er vreselijk veel zin in!
Binnenkort laat ik jullie zien wat we gemaakt hebben!

Ik wens jullie een hele fijne dag toe en dank jullie wel voor het geduld met me...
;-)

Ik zag trouwens dat ik 1 volger minder heb, jammer...
Maar ik ben blij met de rest van mijn volgers, hoor!
T.z.t. zal ik weer eens een candy gaan verloten!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Ik vind dat leuke kaarten, mooi gemaakt hoor !
En veel plezier met je workshop ☺
Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooie kaart.

grtjs
Claudia

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooie kaart.

grtjs
Claudia

martina's kaartjes zei

vrij eenvoudige, maar toch wel erg leuke kaartjes werden het ... en ja, je ritme terug vinden heeft altijd even tijd nodig, inderdaad...
en die volger, ben er ook ene kwijt, jammer he, dat ze niet willen blijven. heb het er ook altijd wel even moeilijk mee. ik blijf nog wel hoor ! =)
grtjs,martina
x

Wil zei

Leuke kaarten met gezellige kleuren.
Veel plezier bij de workshop :)

groetjes,Wil

GerJanne zei

Leuk weer. Niet te moeilijk, maar dan zie je wat papier doet!!
GerJanne