Volgers

woensdag 8 oktober 2014

For You

Vandaag een kaart die ik een tijdje geleden bij Erna heb gemaakt en die ik hier nog niet had laten zien.
Mijn dochter Marit (7) is toen ook mee geweest en ook haar kaart zal ik laten zien.


We hebben een paar van de nieuwe In Colors gebruikt, te weten Lost Lagoon en Blackberry Bliss.
Een prachtige combinatie, dus ik heb de markers en het papier van alle In Colors aangeschaft om te proberen.
:-D
(kan het niet laten, hahaha!)



Hierboven het kaartje van Marit, lekker haar eigen interpretatie. Precies zoals ze is, niet standaard en zeker geen meeloper!
En dat maakt me erg trots op haar!



Ik wens jullie een fijne dag morgen en alvast een fijn weekend!
Ik ben er lekker een weekendje tussenuit, op "freubelweekend" met 3 andere dames, gezellig!!!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Sandra, wat een beauty is dit! Hele mooie kleurencombinatie. Ik vind de kaart van Marit ook heel mooi geworden. Leuk dat ze er al zo haar eigen draai aan geeft.

Geniet van je scrapweekend.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Heel gaaf! Ook Marit is goed bezig!
Fijn weekend!
GerJanne

Anneke. zei

Prachtig, Sandra! Ook geen wonder dat jij dit weekend zoveel bij je hebt......:)
Het kaartje van Marit is ook schitterend.
Groetjes Anneke.

Dora zei

beide kaarten zijn mooi gemaakt.
je dochter heeft er ook gevoel voor als ik het zo zie.

Erica ♥ zei


Hele mooie kaartjes Sandra ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Claudia Rogier zei

Hoi

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia