Volgers

vrijdag 3 oktober 2014

Labelkaart



Wat gaat de tijd toch snel...
Alweer ruim een week geleden dat ik mijn laatste kaartjes heb gepost.

Vandaag wil ik jullie graag een zelfbedachte labelkaart laten zien,
Geen idee of iemand anders dit ooit al eens gemaakt heeft, maar ik heb ze nog niet eerder gezien.
Voor deze kaart heb ik de markers van Stampin' Up! eens voor de dag gehaald en met behulp van een waterbrush heb ik de afdrukjes (Magnolia's) ingekleurd.
Erg leuk om te doen, maar ik blijf het wat lastig vinden.


Als basiskleur voor de kaart heb ik Strawberry Slush gebruikt, van Stampin' Up!.
Een mooie frisse In Color die alleen tijdens de huidige catalogus nog te verkrijgen is.


Voor de bloemetjes heb ik de stempelset Petite Petals gebruikt, met de bijpassende pons.


Ik heb voor het "losse" label de Bloomin' Marvelous maar weer eens tevoorschijn getrokken, blijft een prachtige stempelset...
De teksten zijn van Petite Pairs.


Ik heb de volgende markers gebruikt:
Crumb Cake
Baked Brown Sugar
Pistachio Pudding
Strawberry Slush
Coastal Cabana
Blushing Bride (?)

Ik zie trouwens dat de foto's wat te wensen overlaten qua scherpte, mijn excuses hiervoor.

Ik wens jullie nog een fijne dag en alvast een heerlijk weekend!

Liefs, San

3 opmerkingen:

jolanda zei

leuk gedaan

Margo zei

Wat een dotje zeg!
Liefs
Margo

Renate zei

Leuk gemaakt. Dit modelletje heb ik ook nog niet eerder gezien. Heel origineel.

-xies- Renate.