Volgers

maandag 17 november 2014

Condoleance kaarten...


Helaas ook nodig, af en toe...
Vroeger wilde ik dit soort kaarten niet maken, omdat ik kaarten maken associeerde met leuke dingen, maar sinds ikzelf een paar dierbaren moet missen, kan ik de moeite die mensen nemen om een condoleance kaart uit te zoeken of te maken heel erg waarderen.
Vandaar dat ik ze tegenwoordig heel vaak zelf maak.


Zo ook deze twee...


De stempels zijn van Stampin' Up!, behalve de teksten, dis zijn van Inkerbell Stamps.
De gebruikte kleur is Smokey Slate.

Binnenkort een vrolijkere post, hoor!
:-D

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hele mooie en stijlvolle kaarten ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Ingrid zei

Het zijn inderdaad geen vrolijke kaarten, maar heel erg gewaardeerd wanneer ze met liefde en zorg zijn gemaakt. Ze zijn prachtig!
Groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Sandra,
Ik zag je kaart in een leeslijst staan en ik dacht, even kijken..
Wat mooi gemaakt, prachtige tekst,
ben gelijk volger geworden,
groetjes Ans

Claudia Rogier zei

Heel mooi en stijlvol.

grtjs
Claudia