Volgers

dinsdag 2 december 2014

2e StampEvent, deel 2


Vandaag even een kort bericht, vorige week donderdag is mijn lieve oma overleden en ik ben niet echt in de stemming voor een uitgebreid bericht.
Morgen is de crematie, dus dat wordt een heftige dag...

Maar ik wil jullie deze creatie niet onthouden:

Het tweede project wat we op het StampEvent (01/11) hebben gemaakt.
Twee kerstkaarten in een zakje.

En een echte uitdaging voor mij!
Ik heb nog nooit zgn. schudkaarten gemaakt.
Maar ik kan je vertellen, het is echt leuk om te doen!



Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up!


Gebruikte kleuren:
Garden Green en Cherry Cobbler


Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

5 opmerkingen:

annie zei

Mooi gedaan , lieve meid.
Dikke knfs en xxx

Ingrid zei

Prachtig afgemaakt, je bent sneller dan mij. Morgen heel veel sterkte en kracht gewenst.
Groetjes Ingrid

Renate zei

Als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies.

Jaááá, ze zijn inderdaad erg leuk om te maken, schudkaarten. Jouw kaartjes zijn dan ook geweldig leuk om te zien. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

rian zei

Heel veel sterkte Sandra .

Ja kaartjes zijn wel heel erg leuk.
Groetjes rian

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi kaartjes.

grtjs
Claudia