Volgers

vrijdag 23 januari 2015

3 Verjaardagskaarten!

Goeiemorgen!

Vandaag een set van 3 verjaardagskaarten die ik een tijdje geleden gemaakt heb van een Stampin' Up!-pakket wat ik bij Erna heb gekocht.
Daar zat wat cardstock in, designpapier, lint en embellishments. 
Een DIY (Do It Yourself) pakketje dus, erg leuk!
:-D




Een ideale manier om even wat kaarten op voorraad te maken!

Ik wens jullie een fijne dag!!!

Liefs, San

p.s. ik zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb, wat leuk!!! Welkom hier, hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven.

p.s.2: Binnenkort een candy te vergeven! Ik zag dat ik bijna aan de 400 berichten zit én ik ben 1 januari 40 geworden, dus een mooie gelegenheid voor een candy!
Houd mijn blog in de gaten!!!

5 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Sandra
Zou zo zeggen het leven begint bij 40 en je serie kaarten zien er heel bijzonder uit en erg mooi uitgewerkt
Grt corry

Margo zei

Hey Sandra,
wat een leuke kaarten, leuk zo'n pakketje waar je dan mee aan de slag kan !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Zo maar ineens drie kaarten! En ze zijn super. Mooie serie!
GerJanne

Claudia Rogier zei

Supertoffe kaartjes. Heel mooi.

grtjs
Claudia

Aartje zei

Wat een leuke serie. Dit papier heeft niet veel nodig om mooi te zijn.
Groeten, Aartje