Volgers

dinsdag 6 januari 2015

Ben er nog!

Hallo, allemaal!

Even laten weten dat ik er nog ben!
Ik heb de kerstvakantie heerlijk vrij gehad en besloten om er ook echt van te gaan genieten, vandaar dat ik ook een paar weken niets van me heb laten horen/zien hier.

We zijn de 2e week van de vakantie lekker weg geweest met z'n vieren en goed uitgerust.
Mijn 40ste verjaardag daar gevierd en alleen maar dingen gedaan waar we zin in hadden.
Lekker wandelen, uitslapen, TV kijken, gourmetten, knutselen...

Echt genoten dus!

Deze week weer "aan de bak", kids naar school, werken...
Dus ook weer even een berichtje hier!

Met een leuke, maar eenvoudige kaart.
:-D


Alle materialen van Stampin' Up, heerlijk om mee te werken!

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot snel maar weer!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Heerlijk toch een vakantie om te luieren haha
En je hebt een mooie kaart gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Aartje zei

Leuk is deze kaart zeker!
Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Eenvoudig kan heel mooi zijn!
GerJanne

Claudia Rogier zei

Superleuke kaart. Heel mooi.

grtjs
Claudia