Volgers

donderdag 29 januari 2015

Candy Tijd!!!

Zoals beloofd de candy ter ere van dit 400ste bericht, mijn 40ste verjaardag en het 4,5 jarig bestaan van dit blog!


Wat zit erin?

Wit cardstock voor het maken van 6 kaarten, plenty designpapier, stempelafdrukjes (6), knoopjes, bedeltjes, splitpennen, lint (van Stampin' Up!), stempel van C.C.Design en als extraatje nog wat "Thank You"-stickers.

Wat moet je ervoor doen?

-Volger zijn van mijn blog
-Een reactie geven op dit bericht
-De candy met foto op de sidebar van je blog zetten, als je een blog hebt, tenminste!


-Voor een extra kans op deze candy mag je me wat leuks sturen
En dan bedoel ik een zelfgemaakte kaart, of afdrukjes, of stansjes, of bedenk zelf iets leuks...
Wees creatief!
:-D

Dit laatste is geen verplichting, maar geeft je wel een extra "lootje" bij het kiezen van de winnaar.


Veel succes iedereen en tot de volgende keer!

Liefs, San

p.s. de winnaar maak ik 25 maart bekend!!!

10 opmerkingen:

Janine zei

Wat leuk! Heb geen blog, dus een sidebar plaatsen gaat niet.
Van harte met je 400ste en je 40ste! 🎉🎉🎉xo Janine

Suzan Das zei

Wat leuk! Maar ik ben dus helemaal niet handig met zelf kaarten maken. Ieder zijn hobby ;-) Je maakt er vast iemand blij mee!

Miranda Kosmeier zei

nu officieel je volger geworden. al stond je langer tussen mijn favorieten opgeslagen ;)
400 berichten..wow! ga zo door! ik kom stiekem bij je spieken ;)

Renate zei

Ohw, ik ben echt dol op deze 'snoepjes'. Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Keep up the good work.

-xies- Renate.

Crejabeja zei

Gefeliciteerd wat een jubileums zeg ... Ik doe graag mee en wens een ieder succes toe!!!

Margo zei

Hoi Sandra,
gefeliciteerd ! 400 ste bericht en 40 geworden !!!! En 4.5 jaar je blog, allemaal inderdaad belangrijke gebeurtenissen !
Ik heb je candy in mn sidebar geplaatst hoor !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Ha die San,
Leuk dat je een candy weggeeft. Ik heb hem in mijn zijbalk gezet. Nu moet jij je leeftijd nog even veranderen bij je verhaaltje over jezelf. Hahhahaha....!!

Ingrid zei

Sandra ik doe niet mee met je candy, maar zet je afbeelding graag even op mijn blog, wie weet krijg je daardoor nieuwe volgers erbij!
Groetjes Ingrid

Diny zei

Hoi Sandra....ik ben net volger geworden op je blog en waag natuurlijk ook heel erg graag een kansje.
Ik ga direct je candy in mijn sitebar zetten.
Groetjes en veel succes,
Diny

Rosina zei


heel leuk al die mijlpalen Sandra....en ik wil dan op het nippertje ook nog meedoen met deze leuke candy....volger ben ik al heeeeel erg lang...maar was je wel ff uit het oog verloren....


groetjes en een fijne zondag...
Rosina