Volgers

woensdag 14 januari 2015

Label kaart

Goeiemorgen!
Vandaag weer een project op het blog, van een tijdje geleden alweer.
Ik heb mijn eigen labelkaart opnieuw gemaakt met andere kleuren dit keer.


Crisp Cantaloupe en Baked Brown Sugar, een mooie zachte combinatie.


Verder weer gebruik gemaakt van diverse ponsen en stempels van Stampin' Up! en designpapier natuurlijk. Kan haast niet ontbreken op een kaart.


Hier zie je de voorkant van het label.


En de achterkant heb ik bewust wat lichter gestempeld, zodat je er nog wat op kan schrijven voor de jarige.

Gebruikte materialen:

Cardstock, inkt, lint: Baked Brown Sugar en Crisp Cantaloupe
Stempels: Petite Pairs, Petite Petals, Flower Shop
Ponsen: Pansy Punch, Petite Petals Punch, Scalopped Tag Topper Punch, Large Oval Punch, Scallop Oval Punch
Designpapier: Crisp Cantaloupe
Rhinestones

Ik wens jullie  nog een hele fijne dag vandaag!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Gea zei

Leuke kaarten maak je . Ben je volger geworden heb je blogg via je vriendin uit ten Post. Daar woon ik ook . gr Gea B

Erna Logtenberg zei

Hé wat een ontzettend superleuk kaartje is dit!! ga ik een keertje casen hoor! Xx Erna

GerJanne zei

Heel leuk! Maarre....ben je de weg naar mijn blog helemaal kwijt?? 'k Heb je al in geen eeuwigheid meer gezien. Stel ik wel op prijs hoor!
Groetjes,
GerJanne

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia