Volgers

woensdag 18 februari 2015

Congratulations


Goeiemorgen!

Leuk dat jullie weer komen kijken bij mij!
Ik zag dat het aantal volgers gestaag groeit, wat leuk!
:-D
Hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven.

Vandaag heb ik voor jullie de kaart die ik vorige week heb gemaakt toen Erna een Stampin' Up! Party bij mij kwam geven.
We hebben een supergezellige avond gehad en veel gelachen!

Uiteraard mochten we ook zelf wat gaan doen en deze kaart is het uiteindelijk geworden:


Heerlijk gekleurd met de Blendabilities en druk gestoeid met de strik...
Uiteindelijk heb ik er maar een dubbele knoop in gemaakt, want de strik kreeg ik écht niet voor elkaar...  
*frustratie*
Hahaha!


De gebruikte kleuren cardstock en DSP zijn Calypso Coral en Crisp Cantaloupe, een prachtige combinatie samen!

Ik heb een superleuke avond gehad en de andere dames ook, wat ik begreep. :D

Afgelopen zaterdag heeft mijn dochter Marit haar kinderfeestje gehad en is Erna er ook geweest om een workshop te geven voor de kinderen.
En wat een mooi project hebben ze gemaakt!


Een A3 formaat notitieboek gepimpt met OLAF!
(van de Disneyfilm Frozen voor wie dit niet weet)
En wat hebben ze genoten!


Dank je wel, Erna, voor dit mooie boek, iedereen was er heel blij mee en supertrots op zichzelf!


Verder wil ik nog even laten weten dat ik een prachtige kaart van Dora heb gekregen, dank je wel hiervoor!
Heel erg mooi en het levert jou een extra "lootje" op voor de CANDY!
(mocht je mee willen doen, klik dan op de link voor de voorwaarden, 25 maart is de sluitingsdatum!)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe!

Liefs, San




4 opmerkingen:

Ingrid zei

Jaah prachtige kaart hebben we gemaakt, het was ook weer super gezellig!
Wat een leuk notitieboekje heeft Marit gemaakt met haar verjaardagsfeestje.
Zo leuk moeder en dochter dezelfde hobby!
Groetjes Ingrid

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Anneke. zei

Prachtige kaarten! Ook die van Marit is erg leuk.
Groetjes Anneke

Wil zei

Hoi Sandra, ik ben een hele tijd niet op je blog geweest en heb dus even de tijd genomen om al die mooie kaarten op het gemak te bekijken. Ook deze vind ik heel erg mooi. Prachtige kleuren heb je ervoor gebruikt.

groetjes,Wil