Volgers

woensdag 25 februari 2015

Kado-tasje met bijpassende kaart

Afgelopen maandag heerlijk gefreubeld bij mijn vriendin Alexandra en ik had zo'n leuk tasje gezien op Erna's blog, dat we die hebben gemaakt met een bijpassend kaartje.
En wat een leuk tasje om te maken, zeg!!!
:-D


Dit is het einresultaat!



Ik heb de kleuren Whisper White en Wisteria Wonder gebruikt, een mooie en zachte combinatie.
De stempels komen uit de Butterfly Basics set met bijpassende stansen.


Het tasje is gemaakt met de Mini Treat Bag Thinlits en daar heb ik alleen de grootste helft voor gebruikt.


Verder opgeleukt met een paar dezelfde items als op de kaart, zodat het een mooi setje vormt samen.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden!

:-D

Fijne avond nog!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Jaaa ik heb m vanmiddag in het echt gezien en hij is prachtig!! Xx

Wil zei

Ik vind het hartstikke mooi, oftewel.. Wauw! :D

groetjes,Wil

Yvonne van Bruggen zei

Ziet er heel gaaf uit! Mooi gedaan!!
Groetjes, Yvonne

Margo zei

Supermooi Sandra !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Helemaal leuk San! Prachtig die vlinder....

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt ! erg stijlvol
grtjs,martina
x

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia