Volgers

woensdag 18 maart 2015

Happy Birthday!


Wat vliegen de weken toch voorbij!
We zitten al over de helft in maart en de lente is in volle aantocht.
Heerlijk hoe de krokussen hun best doen om zich elke dag van hun mooiste kant te laten zien, de bomen en struiken die voorzichtig wat groener worden en vooral de vogels die me elke ochtend wakker fluiten...
Heerlijk!

Vandaag een bloemig kaartje om te laten zien.
De gebruikte kleuren zijn Lost Lagoon en Tangelo Twist, een mooie combinatie, al zeg ik het zelf.


Helaas komt op de foto het mooie blauw niet helemaal tot zijn recht, maar de bedoeling is duidelijk.

;-)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe!
Vergeten jullie mijn candy niet? Over een week maak ik de winnaar bekend!

Liefs, San

3 opmerkingen:

Margo zei

Supermooie kaart Sandra ! Ik hou er ook zo van dat je de lentegeur binnensnuift via de open ramen en vooral de vogels die je 's ochtends wakker fluiten !
Groetjes
Margo

Ingrid zei

Ja zeker we gaan weer heerlijk richting de zomer :-)
Mooi kaartje de warmte straalt me tegemoet.
Groetjes Ingrid

Rosina zei

Heel mooi kaartje Sandra...heel mooi alles gecombineerd!!

groetjes en een fijne zondag...
Rosina