Volgers

woensdag 4 maart 2015

Notitieboekje gepimpt

Goeiemorgen!

Vandaag wil ik jullie een mooie omslag laten zien voor een notitieboekje.
Leuk om kado te geven!


De gebruikte kleuren cardstock en designpapier voor de omslag zijn: 
Lost Lagoon
Blackberry Bliss
Hello Honey
(alledrie In Colors 2014-2016 van Stampin' Up!)


Patroon heb ik van het StampEvent waar ik afgelopen november geweest ben.
Echt een aanrader als je een leuke dag wilt beleven. 
Leuke projecten worden er gemaakt, een heerlijke lunch én je kan nieuwe vriendschappen sluiten met "gelijkgestemden".
30 mei a.s. is de derde editie alweer! En ik ben erbij!


Links zit een handig insteekvakje, voor belangrijke papieren of zo.


Het boekje heb ik gepimpt met alle kleuren van de In Color 2014-2016, dus hier zit nu ook Tangelo Twist en Mossy Meadow bij.

De gebruikte stempelset is: Kinda Eclectic, een hele mooie set!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!
Op naar een keer mooi lenteweer, hoop ik!

Liefs, San

(p.s. mijn candy loopt nog een paar weken...)

3 opmerkingen:

Margo zei

Waaw prachtig Sandra !
Groetjes
Margo

Erna Logtenberg zei

Aaah wat een superleuk boekje heb je weer gemaakt! Leuk idee met die omslag er om heen! Lieve groetjes Erna

GerJanne zei

Super gaaf!
Groetjes,
GerJanne