Volgers

donderdag 23 april 2015

Choose Happiness



Goeiemiddag!
Wat een heerlijk weer hebben we de laatste paar dagen toch... Ik geniet hier zo van!

Een dagje later dan gepland een nieuw bericht van mij.
Gisteren is het er helaas niet van gekomen, mede door een druk programma, maar vandaag heb ik er even tijd voor gemaakt.

Gisteren is Ingrid bij mij geweest voor een gezellige freubelochtend.
We hebben allebei een stempelset van de ander gebruikt om er iets leuks van te maken.
Ook was Ingrid zo lief om iets voor mij mee te nemen.


Een zakje met cardstock, designpapier en een embellishment om mij uit te dagen hier iets mee te maken.
Én een prachtig doosje met 4 waxinelichtjes erin, gemaakt met de Envelope Punch Board.

Superlief!!!



Zij heeft van mij de set Butterfly Basics gebruikt met bijpassende stansen (kaart volgt ongetwijfeld nog op haar blog)
;-)

Mijn uitdaging was de set Choose Happiness.
Een set waarvan ik niet echt het gevoel had, dat het wat kon toevoegen aan mijn verzameling. Maar nu ik ermee gestoeid heb weet ik het zo net nog niet, hahaha!!!
Ik ben zelf erg tevreden over mijn kaart, en jullie?

:-D


De gebruikte kleuren zijn Crumb Cake en Coastal Cabana.
Voor de blaadjes heb ik Pear Pizzazz en Pistachio Pudding gebruikt.

Ik vind het een erg leuke set, dus wie weet...

Geniet nog even van het mooie weer en alvast een gezellige Koningsdag gewenst maandag!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

ik vind hem hartstikke mooi!! En wat een leuk idee, elkaar een stempelset geven om iets mee te doen! Ga ik onthouden :-)
Liefs, Erna

Miranda Kosmeier zei

choose happiness.. super leuk setje! en die cardstock.. leuk . ben benieuwd wat je er mee gaat maken..

Claudia Rogier zei

Hoi,

Leuke kaart.

grtjs
Claudia

corryskaart zei

een erg mooie en geslaagde kaart en leuk idee om te ruilen en een uitdaging aan te gaan
groetjes corry

Sarah zei

Leuk hoor ! Liefs ☆ Sarah ☆