Volgers

woensdag 6 mei 2015

Friends become...


Hallo!

Gisteravond is Alexandra, mijn (freubel)vriendin, bij mij geweest voor een gezellige avond knutselen en kletsen.

Wij hebben samen deze kaart gemaakt:

*link naar het filmpje*

Van Julie Davidson, een hele creatieve SU-demo uit Amerika.


Ik heb de In Colors 2013-2015 gebruikt, helaas zijn ze niet meer te krijgen in de nieuwe catalogus van Stampin' Up! die er bijna aan komt.
*vind ik zooo jammer...*
:-(

Coastal Cabana
Pistachio Pudding
Strawberry Slush


Verder:  Painted Petals stempelset
 Scalloped Tag Punch
1 3/4" Circle Punch
Itty Bitty Accents Flower Punch



En hier 2 foto's van bovenaf genomen, zodat je goed kan zien hoe de kaart is opgebouwd.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden en ook de uitdaging aangaan om er een te maken.

Fijne avond nog!

Liefs, San

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje San!! EN ja dat is altijd jammer als er kleuren verdwijnen die favoriet zijn!
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Leuk gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆

Erna Logtenberg zei

Ah dus dit hebben jullie gemaakt! Hartstikke leuk en die staat ook nog op mijn lijstje om een keer te maken! Ga ik snel doen! Lieve groetjes Erna

Claudia Rogier zei

Hoi Ditta

Toffe kaart.

grtjs
Claudia