Volgers

woensdag 13 mei 2015


Goeiemorgen!

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb met de Butterfly Basics stempels en Thinlits Dies.
Ik vind het echt een prachtige set om mee te werken en je kunt er zoveel kanten mee op!
En Pinterest staat vol prachtige voorbeelden, de één nog mooier dan de ander.
Echt een aanrader!


Voor deze kaart heb ik Crumb Cake, Coastal Cabana, Mossy Meadow, Pink Pirouette en Blushing Bride (?) gebruikt.
Zachte kleuren, waardoor het blauw er wat uitspringt.

Ik heb deze kaart gemaakt voor een goede vriendin van me, die wel een steuntje in de rug kon gebruiken.

Ik wens jullie nog een hele mooie dag toe en een fijn weekend alvast!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

hoi Sandra,

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Ingrid zei

Wauw wat een gaaf kaartje heb je gemaakt, de kleuren heel mooi bij elkaar, het is inderdaad een hele mooie set.
Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! De vlinder is de blikvanger: gaaf!

Sarah zei

Mooi . Liefs ☆ Sarah ☆

Aartje zei

Heel erg mooi Sandra, prachtig met die mooie vlinder als blikvanger.
Groeten, Aartje

Erna Logtenberg zei

oh wat is ie mooi!! Lieve groetjes Erna