Volgers

woensdag 10 juni 2015

3e Stamp Event, deel 2

Hallo, allemaal!

Vandaag het tweede project wat we gemaakt hebben op het derde Stamp Event, nog steeds willekeurige volgorde, hahaha!


Dit keer een fotoboekje!
Ik heb hem thuis afgemaakt (zonder foto's nog) en daardoor is de materialenlijst langer dan die van het StampEvent.
:)


Gebruikte materialen:
cardstock/inkt: Basic Black, Real Red
DSP: Stacked With Love (retired)
Stempels: What's Up!, Petite Petals, Papillon Potpourri
Ponsen: What's Up, PL Corner, Bitty Butterfly, Petite Petals, Itty Bitty Accents (hartje)


Het boekje bestaat uit 3 bladzijden, met elk een flap aan de bovenkant en een vakje aan de onderkant waar een label in kan. In principe kunnen er maximaal 10 foto's in, met een beetje fantasie, hahaha!


Aan de linkerkant op bovenstaande foto kan een foto,



Op elk omgeklapt flapje kan een foto en aan beide zijden van de 3 labels.

En laat ik nou net afgelopen zaterdag mijn 40e verjaardag gevierd hebben met een tuinfeest/BBQ!
Mooie gelegenheid voor een fotoalbum!
:-D

(dit tafereel van Lego is door mijn dochter gemaakt, haar idee van het tuinfeest. zo lief...)

Dat eindresultaat laat ik jullie niet zien, ik weet nl. niet wie van de gasten wél of níet op mijn blog wil verschijnen, vandaar...

Hieronder nog het kadootje wat ik voor de gastvrouwen heb gemaakt, voor Jose en Miranda.




Ik wens jullie nog een fijne avond!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Miranda Kosmeier zei

Leuk fotoboekje! En wat is ze creatief met haar lego! Ziet er heel gezellig uit.. En dat was het denk ik ook wel..jou een beetje kennende ;).. Liefs miranda

Ingrid zei

Wat een leuk verslag van een gedeelte van de dag. Je heb een hele leuke ei geen versie van het foto album gemaakt.
Groetjes Ingrid

Erna Logtenberg zei

Leuk hoor! Het ziet er echt enig uit! En wat heeft Marit dat leuk gedaan!! Lieve groetjes Erna

Sarah zei

Mooi doosje en leuk bericht . Gefeliciteerd nog met je verjaardag ! Liefs ☆ Sarah ☆

Claudia Rogier zei

Hoi,

Supertoffe kaart. Heel mooi. Prachtig.

grtjs
Claudia