Volgers

woensdag 3 juni 2015

StampEvent 30-05-2015 deel 1


Hallo, allemaal!

Afgelopen zaterdag ben ik met Alexandra en Ingrid naar het StampEvent in Oosterbeek geweest.
Een hele gezellige en creatieve dag gehad, voor de derde keer georganiseerd door Jose en Miranda. En wat hadden ze het weer mooi voor elkaar!
Prachtige projecten en een perfecte lunch!

Op onderstaande foto's is goed te zien hoe mooi de ruimte was waar we mochten werken en hoe gezellig druk het was.
Foto's zijn gemaakt door Jose en Ingrid



 (hier zie je mij aan het werk)


Ik heb natuurlijk voor de chauffeuse iets moois gemaakt:



Een leuk en vrolijk doosje gemaakt met de doosjes-board van Stampin' Up!


Met daarin een heerlijk geurende kaars. 
:-D

Dit is 1 van de projecten die we gemaakt hebben, ik laat ze allemaal zien, in willekeurige volgorde.
Dit was de laatste van de 4, de Bokeh Techniek.
Erg leuk om te doen!
Ik denk dat YouTube er wel leuke voorbeelden van heeft.

;-)




Ik vind dit wel een supergave manier van kaarten maken en ga dit zeker vaker doen!

Lieve dames van de organisatie, hartelijk dank voor deze geweldige dag!
Volgend jaar zijn we er weer bij!!!

Fijne avond nog.

Liefs, San

2 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Leuk hoor om je verslag te lezen! Mooie techniek he, die bokeh! Lieve groetjes Erna

Ingrid zei

Leuk verslag heb je gemaakt van onze gezellige SU-per geslaagde workshopdag!
Groetjes Ingrid