Volgers

donderdag 3 september 2015

Stampin' Up! Demo!


Hoi, allemaal!


Ja, jullie zien het goed.
Ook ik heb me "laten verleiden", hahaha!

Ben vanaf vandaag Onafhankelijk Stampin' Up! Demonstrator.
Eens kijken waar deze weg me naar toe leidt, ben erg benieuwd.
Ik vind het wel een leuke uitdaging.

Het materiaal bevalt me al jaren uitstekend en waarom zou ik mijn hobby niet nog leuker maken?!

Vandaag laat ik jullie ook nog een paar kaarten zien die ik een tijdje geleden heb gemaakt.
Ik heb toen lekker zitten oefenen met de blendabilities, die helaas niet meer leverbaar zijn.

Maar diegene die ik heb, daar ben ik erg blij mee!
:-D

 (Wisteria Wonder)

 (Calypso Coral)

(Tempting Turquoise)

Drie hele verschillende kaarten, maar allemaal hebben ze hun charme.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, San



5 opmerkingen:

Miranda Kosmeier zei

Mooie kaarten san! Heel veel s-u plezier.. Maar dat gaat wel lukken. Liefs miranda

Aartje zei

Wat leuk dat je als enthousiaste su gebruiker nu de stap tot demo hebt gemaakt. Dat gaat je vast lukken!
Prachtige kaarten.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Als ik in Nederland zou wonen ,dan zou ik het wel weten ..... veel plezier op je nieuwe avontuur . Maar dat gaat zeker lukken !!! Leuke werkjes !
Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Veel succes! Spannend hoor!
Al gedocht? En...genoten? ;-)
GerJanne

Gea zei

Veel succes.