Volgers

woensdag 30 september 2015

Teamdag van Erna, deel 1


Hoi hoi, allemaal!

Afgelopen zaterdag had ik mijn allereerste Teamdag bij Erna, mijn "opper"-upline.
;-)
Net in het team gekomen en meteen al met de neus in de boter gevallen, hahaha!
Wat een SUper leuke dag was het!

En wat een lieve dames heb ik daar ontmoet, voelde meteen welkom en "one-of-the-girls".
En deze dag was helemaal bijzonder, omdat Michelle Last uit Engeland er was!
Zij heeft ons ook een workshop gegeven, maar daarover in een volgend bericht meer.

De eerste workshop die we kregen was van Suzanne, afgelopen juli bij Erna in het team gekomen.
Samen met haar hebben we een kerstslinger gemaakt, erg leuk om te doen.
Het leuke is dat dit idee ook voor andere gelegenheden te gebruiken is.
Verjaardag, Pasen, Halloween, enz. 



Zoals jullie misschien zien, mist er 1 letter op de slinger...
Die ben ik onderweg (lees: thuis ergens) verloren.
Maar niet getreurd, mijn knutselvriendin Ingrid wil de letter C nog even voor me stansen, zodat ik de slinger compleet kan maken.
:-D


We hebben er ook nog een mooi doosje bij gemaakt, om de slinger in op te bergen.



Al met al een hele leuke workshop!
Dank je wel, Suzanne!

                                      

We hebben ook nog geswapt met z'n allen!
Erg leuk om te maken en ook om te krijgen.
Hieronder een eerste impressie van de kaartjes die ik kreeg van iedereen.
De rest volgt bij de volgende berichten over de Teamdag.


Bovenstaande kaartje is mijn swap, de rest is willekeurige volgorde.






En zoals is al schreef, de rest volgt later!

:-D

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!!!


Liefs, San

3 opmerkingen:

Aartje zei

Wat leuk zo'n teamdag, gezellig om iedereen te ontmoeten en elkaar te inspireren. Ik vind je vlaggenlijn geweldig leuk en zo'n doosje erbij is heel handig.
Groeten, Aartje

Claudia Rogier zei

Wat een leuke dat. Leuk om iedereen zo te ontmoeten. Mooi vlaggenlijn.

grtjs
Claudia

Erna Logtenberg zei

En deze zie ik nu pas.... schaam schaam, leuk!! Lieve groetjes Erna