Volgers

donderdag 24 september 2015

Trouwkaart

Goeiemiddag!

Vandaag een kaart die ik een tijdje geleden heb gemaakt in opdracht voor een huwelijk.
Het huwelijk had veel Engelse elementen, vandaar ook het verzoek voor deze kaart.
Kant doet al snel Engels aan en qua kleurgebruik past het perfect bij de sfeer.


Het is een remake van een kaart die ik al eens eerder gemaakt heb (hier), maar uiteraard is de tekst aangepast aan de gelegenheid.
;-)


Ik heb gehoord dat de kaart goed in de smaak viel, altijd leuk om te horen.


Hier is goed te zien dat de envelop gemaakt is van bijzonder DSP van Stampin' Up!, er zit een speciale glanslaag op, dit vel is met bloemen.

Mocht je een keer een kaart nodig hebben voor een speciale gelegenheid, je mag me altijd mailen.
Ben altijd wel in voor een uitdaging!
;-)

Ik wens je nog een hele fijne dag en alvast een gezellig weekend toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie stijlvolle kaart . Liefs ☆ Sarah ☆

Miranda Kosmeier zei

wat een plaatje san! heel mooi! liefs miranda

Marijke zei

Een mooie kaart en mooie materialen gebruikt. Groetjes Marijke.

Claudia Rogier zei

Hoi,

Wat een superleuke kaart. En zo mooie kleuren en details. super.

grtjs
Claudia