Volgers

donderdag 17 september 2015

Zeg het met bloemen... ;-)

Goeiemiddag!

Vandaag vond ik het tijd voor wat vrolijke kaarten die ik eerder dit jaar gemaakt heb.
Zeker bij dit druilerige tot regenachtige weer van
 deze dag...
Misschien vrolijkt het je wat op?


Voor deze kaarten heb ik restanten designpapier van SU gebruikt en bijpassend cardstock in de In Colors die helaas niet meer te verkrijgen zijn.
Maar het blijven mooie kleuren!


Bovenstaande kaart is, denk ik, 15x15 cm, de onderste is 10x10 cm.


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb opgevrolijkt en wens jullie nog een hele fijne namiddag en avond!

Liefs, San


3 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie vrolijke kaartjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Heel leuk en inderdaad heel vrolijk!
Groetjes en oh ja, nog gefeliciteerd met Dirk!
GerJanne

Claudia Rogier zei

Hoi,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia