Volgers

maandag 5 oktober 2015

3 oktober, World Card Making Day!!!



Goeiemorgen!

Ook ik heb afgelopen zaterdag meegedaan met World Card Making Day.
De 3 dames van Stempel Mee  hebben het initiatief genomen om, verdeeld over die dag, 3 projecten te laten zien.
Gelukkig kon ik tussen alle zaterdagse bezigheden door, tijd vinden om mee te doen.


De eerste workshop werd gegeven door Krista en aan de hand van foto's heb ik bovenstaande kaart gemaakt.
Vond het wel toepasselijk om (gezien het seizoen) het DSP Into The Woods te gebruiken, deze staat in de nieuwe Autumn/Winter catalogus van Stempin' Up!
En de set Acorny Thank You, met bijpassende pons. Scheelt weer knippen, hahaha!

De kleuren van het cardstock zijn Pumpkin Pie en Rich Razzleberry.


De tweede workshop was van Erna, een hele bijzondere kaart met een soort "doorkijkje".
Voor deze kaart heb ik de nieuwste In Colors gebruikt:
Tip Top Taupe, Watermelon Wonder en Mint Macaron.
Stempels zijn van de set Butterfly Basics.




En het laatste project kwam van de hand van Mariska, een Criss-Cross kaart.
Ook hier heb ik het Into The Woods DSP gebruikt en de Acorny Thank You stempelset.
(past ook zo leuk bij elkaar...)
;-)


Al met al een geweldige WCMD gehad!
Volgend jaar weer, dames??

Liefs, San

3 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi,

JE hebt mooie kaartjes gemaakt.

grtjs
Claudia

Erna Logtenberg zei

Wat zijn ze leuk geworden!! Lieve groetjes Erna

Dora zei

mooie kaarten.