Volgers

donderdag 29 oktober 2015

Mijn eerste workshop als officiële demo van Stampin' Up!

Gisteravond was het zover, mijn eerste workshop als Stampin' Up! Demonstrator.
Mijn eerste ervaring met de aanschaf van spullen die ik nodig had voor de workshop, het bedenken van leuke projecten ermee en de voorbereidingen voor de avond zelf...
Ben er wekenlang druk mee geweest, maar het was zo ontzettend leuk om te doen!
:-D

En ik had de mazzel dat er een stel superleuke dames kwamen, dat scheelt ook, hahaha!
Lieve en enthousiaste vriendinnen die dol zijn op freubelen!

Uiteraard hoort er een welkomstkadootje op tafel te staan.


We zijn begonnen met een bakkie thee of koffie met een lekker stuk taart (zoals altijd)
Waarna we heerlijk aan de slag zijn gegaan met mijn eerste project.
Een herfstkaart met de leuke Acorny Thank You set met bijpassende pons.


Dit was mijn voorbeeldkaart.
Materialen gesneden en met een werkbeschrijving aan de slag gegaan


Deze kaart heb ik gezellig meegedaan, was alleen vergeten het Linen Thread voor mezelf in het pakketje te doen, dus deze kaart maak ik binnenkort even af.

Na een korte pauze gingen we door met de kerstkaart.
De gebruikte stempelset (White Christmas) vond ik zo leuk!
Ik heb als voorbeeld voor de dames 4 kaarten gemaakt, de basis is hetzelfde, alleen het afdrukje verschilt steeds.






En het leuke was dat ook iedereen er zijn eigen variant van maakte!
;-)

IK heb er in ieder geval van genoten en aan de opmerkingen te horen, de rest ook.
Ik heb de smaak te pakken, hahaha!

Mocht jij ook een keer zin hebben om een workshop te volgen, mail me gerust!

Ik wens je nog een fijne avond!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Wil zei

Gefeliciteerd met je eerste workshop! Je hebt er heel wat moois van gemaakt hoor.

Erna Logtenberg zei

Leuke dingen heb je gemaakt!

GerJanne zei

Hoi San, wat leuk zeg en ook best spannend zo'n eerste keer! Je hebt heel leuke kaarten bedacht en gemaakt! Die serie is gaaf.
Vind het een heel avontuur! Heel veel plezier en succes....
Groetjes,
GerJanne

Miranda Kosmeier zei

super gedaan san! het is dat je zo ver weg woont anders was ik een avond bij je komen freubelen en kletsen natuurlijk ;) die linen thread is gaaf. groeten miranda

Suzan Das zei

Leuk hoor! Je bent nu juf! ;-)

Margo zei

Hoi Sandra,
Gefeliciteerd met he eerste workshop ! Klinkt reuze-gezellig !
Jullie hebben mooie kaarten gemaakt !
Groetjes
Margo

Gea zei

Leuk hoor, grappig is dat he dat je een voorbeelden maakt en ook al proberen ze het na te maken ieder geeft er zijn eigen draai aan . Ik vind de resultaten elke keer weer een verassing.

Annie zei

Wat fijn voor je, dat je eerste workshop zo geslaagd was.
Dikke knfs en xxx