Volgers

vrijdag 9 oktober 2015

Teamdag van Erna, deel 2


Hallo allemaal!

Jullie hebben deel 2 van de Teamdag van Erna nog van me tegoed.

Dit gedeelte was Michelle Last (uit de UK) aan de beurt en zij had een kerstkaart in gedachten voor ons.
Niet in de traditionele kerstkleuren rood en groen, maar lekker eigenwijs met blauw en bruin.

;-)

 Michelle aan het woord

 De voorbeeldtafel.

 En de kaart! Errug mooi, vind ik zelf.
En ik ben om! Bij mijn  volgende bestelling schaf ik me dat venster aan, een mooie stans met veel mogelijkheden.
Thanks, Michelle!
;-)


Uiteraard ook deel 2 van de swapjes die we voor elkaar gemaakt hebben, wederom in "random order"







Zoveel variatie, leuk om te zien!

Binnenkort deel 3.

Fijne avond nog.

Liefs, San

p.s. de credits voor de twee bovenste foto's komen voor "rekening" van Gonny, dank je wel!

2 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

leuk hoor om te lezen! Lieve groetjes Erna

Sarah zei

Leuke post met mooie inspirerende creaties .