Volgers

woensdag 14 oktober 2015

Teamdag van Erna, deel 3

Goeiemorgen!

Vandaag alweer het laatste deel van de SUperleuke teamdag van Erna!
Begin van de middag hebben we genoten van een heerlijke lunch, waarbij iedereen wat heeft meegenomen, al dan niet zelf gemaakt.
De foto's spreken voor zich, het was echt heerlijk!




Na al dit lekkers zijn we weer aan de slag gegaan, deze keer een project van Erna zelf!
Een hele mooie lay out van 30x30cm!

Het enige wat we mee moesten nemen hiervoor was een leuke zwart-wit foto en je favoriete 2015-2017 In Color.
Uiteraard had ik mijn 3 mooiste meegenomen, omdat ik niet wist wat we ermee gingen doen, maar toen ik de lay out zag, wist ik meteen dat ik de Watermelon Wonder ging gebruiken!


En dit is het resultaat geworden!
Een mooie foto van mijn 2 kinderen van ruim een jaar geleden.
En prachtig versierd.


Op deze foto's zijn de details goed zichtbaar.


Dit was zo leuk om te doen!
Het Decorative Mask met de stippen (en strepen) was een kadootje van Erna voor ons, SUperlief!!!

Hier mijn trots...



Lieve Erna, wat een prachtig idee was dit...
Het staat nu nog te pronken in de kast, maar het liefst wil ik er een lijst omheen doen en dit op een mooie plek in de woonkamer ophangen...

Dan volgt hieronder het laatste deel van de swapjes die we elkaar gegeven hebben:





 De bovenste en onderste foto zijn dezelfde swap, maar de binnenkant is zo bijzonder dat deze 2 foto's waard is...
Love it!

En hieronder nog even een overzicht van alle swaps.
Ik heb ze boven in mijn hobbykamer allemaal een mooi plekje gegeven aan mijn kaartjes-rek en ze staan prachtig!~
Thanks, ladies!


Het was echt een hele leuke dag en ik ga mijn stinkende best doen er volgend jaar weer bij te zijn !

Een hele fijne dag nog!

Liefs, San.

2 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Superleuk weer om te lezen en blij te horen dat je mijn project zo leuk vond, ik ben helemaal geen scrapper nl. haha. Maar vind het wel leuk om te zien! En de jouwe is ook heel mooi geworden! Lieve groetjes Erna

GerJanne zei

Dat klinkt gezellig en ziet er ook zo uit.
Je LO is heel gaaf gelukt.
Groetjes,
GerJanne