Volgers

zondag 25 oktober 2015

Witter dan wit...


Vandaag wel een heel bijzondere kaart op mijn blog!
Een kaart met alleen maar wit erop!
:-D

Deze was voor een lieve vriendin van me die 40 jaar werd en een feest gaf met als thema WIT.
Aangezien ik niet voor 1 gat te vangen ben, heb ik dit meteen doorgetrokken naar de felicitatiekaart.
;-)

Als je dan wit wilt, dan krijg je ook wit, hahaha!
En dankzij allerlei stansjes van diverse merken, is het me gelukt!

Kijk en bewonder, zou ik zeggen.
Ben benieuwd of jullie de merken herkennen die ik gebruikt heb.







Het was een echte uitdaging, maar prima gelukt, al zeg ik het zelf.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

P.s. a.s. woensdagavond geef ik een workshop bij mij thuis en ik heb nog 1 plekje over!
Mocht je zin hebben, laat het me uiterlijk dinsdagavond weten via mail of FB.


3 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig kaartje zo helemaal in het wit....en je kan zo elk detail goed zien op de foto's!
Groetjes Diny

Aartje zei

Wow jij hebt jezelf wel heel erg uitgedaagd maar het resultaat is prachtig!
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Hoi San,
wat een kunst is dit. Ik heb 1 keer een witte kaart gemaakt en het was zweten! Dus ik bewonder je! Heel gaaf kaartje en dat zal je vriendin vast en zeker ook gevonden hebben!
Groetjes,
GerJanne