Volgers

zondag 29 november 2015

Workshop II


Twee weken geleden heb ik mijn tweede workshop gehouden bij mij thuis.
Samen met 1 van mijn liefste vriendinnen en haar moeder.
We hebben een kerstkaart gemaakt en een klein kaartje in een mapje voor misschien een verjaardag.
Hier kun je op een leuke manier geld in doen, zodat je niet met een saaie witte envelop aankomt zetten.
;-)


Het kerstkaartje heb ik deels van Pinterest en deels van de kaart van Michelle Last, die ik op de Teamdag van Erna heb gemaakt.


En deze heb ik zelf al eens op een workshop bij Erna gemaakt en ben er helemaal mee "in love"...
De kleurencombi, de gebruikte stempelset...
En de dames vonden hem ook heel erg mooi (gelukt), net als de kerstkaart.

Er gingen 2 tevreden dames naar huis...

Mocht je zin hebben in een workshop bij mij thuis, meld je dan aan via mijn emailadres of PB me via Facebook, dan maken we een afspraak.
Via FB laat ik ook regelmatig weten wanneer ik weer een workshop bij mij thuis heb.
Ik ben natuurlijk ook bereid bij je thuis te komen, mits er genoeg animo is.
En afhankelijk van de afstand, maar daar valt altijd over te praten.
;-)

Bestellen van Stampin' Up!  producten kan uiteraard ook via mij.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, San

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,
wat heb je een mooie creaties gemaakt! Ik ben er weg van! Ik word trouwens een beetje dol van Blogger, kan nergens een reactie achterlaten..
GerJanne

Renate zei

Ohw, maar dit zier er wel er-rug leuk uit.
Ik ben echt helemaal fan van je kaart/mapje.
Lekker fris, met de leuke en vrolijke kleurtjes.

-xies- Renate.

Margo zei

Wat een mooie kaarten Sandra ! Ik kan geloven dat je helemaal 'in love' bent op het geld-envelopje met tag ! Die is echt geweldig leuk !
Groetjes
Margo

Ingrid zei

Geweldig leuke projecten heb je gemaakt op je workshop. Altijd een fijn gevoel als de dames tevreden naar huis gaan, daar doe je het voor toch!
Groetjes Ingrid