Volgers

donderdag 10 december 2015

Kaarten met vlinders

Hallo, allemaal!

Vandaag laat ik jullie wat kaarten met vlinders zien.


Basiskleuren zijn Whisper White en Sahara Sand, tekst van de set A Dozen Thoughts en de vlinder is een stans (Butterfly Thinlits)


Gestempeld in de kleuren Island Indigo, Bermuda Bay en Pool Party, stempelset is de  Watercolor Wings en hier ook de Butterfly Thinlits gebruikt.


Hier heb ik "gestoeid" met het inkleuren van bedrukt vellum, maar ben er zelf niet zo tevreden over. Het is me iets te druk, hahaha!
Volgende keer maar wat meer basic houden, denk ik.
Wat vinden jullie van deze kaart?

Ik wens jullie tot slot nog een hele fijne avond en tot de volgende keer!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Sarah zei

De middelste is mijn favoriet .
Ik hou van deze kleuren en ook de vormgeving van je kaart .
Liefs Sarah

Erna Logtenberg zei

Leuk! Ik ben gek op vlinders, net als jij! De onderste vind ik ook een beetje te druk... De middelste vind ik het mooist! Lieve groetjes Erna

corryskaart zei

hoi san
vind je vlinderkaarten allemaal even mooi zo ook in jou ogen de drukste hihi ik vind die ook mooi en kleurrijk
groetjes corry

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel tof kaartjes.

grtjs
Claudia

Tineke van der Velden zei

Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Prachtig met die vlinders ook. Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
Groetjes, Tineke