Volgers

donderdag 3 december 2015

Trouwkaarten en een kadoosje



Goeiemiddag!

Vandaag laat ik jullie 2 felicitatiekaarten zien en een kado-verpakking die ik een tijdje geleden gemaakt heb.
De basiskleuren voor de kaarten zijn Whisper White en Sahara Sand, twee hele subtiele kleuren en perfect voor deze gelegenheid, vind ik.


Bovenstaande kaart heb ik gemaakt voor een pasgetrouwd stel en de onderste kaart is voor een 40-jarig huwelijksfeest.


Het doosje heb ik versierd voor mijn ouders om kado te geven aan het 40-jarig huwelijkspaar, Blijft toch leuker geven dan een envelop.
;-)


Het doosje is van Stampin' Up! en kant-en-klaar in elkaar te vouwen om daarna versierd te worden.
Ook leuk en handig voor traktaties op school.
'
;-)



.

De strik bovenop heb ik gemaakt met de Bow Builder Punch en het doosje zelf beplakt met wat retired designpapier.

Ik wens jullie nog een fijne dag toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

corryskaart zei

hoi san
ziet er allemaal erg mooi uit de kaarten heel stijlvol en het doosje erg lief!
groetjes corry

Ingrid zei

Leuke kaartjes en doosje gemaakt, inderdaad het is altijd leuker als je creativiteit in een weggevertje laat zien.
Groetjes Ingrid

Claudia Rogier zei

Hoi,

Leuk kaartje, Tof gedaan. Heel Vrolijk.

grtjs
Claudia