Volgers

woensdag 20 januari 2016

Geluk is als...


...een vlinder...


Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, héb ik iets met vlinders...
Mooie tere wezens die als rups "geboren" worden en uiteindelijk uitgroeien tot mooie vlinders in allerlei soorten, kleuren en maten.

Én ze herinneren me aan een heel dierbaar persoon, die er helaas niet meer is.


De achtergrond van deze kaart is zelf gemaakt.
Vlinders van de Inkerbell sheet "Ontmoeting met een Vlinder"en de bolletjes zijn met een masking-sheet en een sponsje aangebracht.
Erg leuk om te doen en helemaal niet moeilijk.
Voor deze kaart heb ik 1 kleur gebruikt, maar uiteraard kun je ook met meerdere kleuren aan de slag.

De tekst is van dezelfde sheet.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Annie zei

mooi, Sandra.
<3

Charlotte zei

Heel mooi Sandra!
Prachtige tekst.
Groetjes,
Charlotte

Margo zei

Ik ben zelf ook dol op vlinders en vlinders op mij, ze komen telkens op me zitten als we ergens zijn waar veel vlinders zijn ! Erg leuk vind ik dat !
Je kaartje is een toppertje !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hoi San,
je kunt meedoen bij de Egel met deze supermooie prachtige kaart! Grappig wat Margo schrijft heb ik ook! Afgelopen zomer in Frankrijk maakten we een bergwandeling en het was snikheet. Op een gegeven moment ha dik het gevoel dat ik niet meer verder kon, maar ik moest. Peter liep ver vooruit. Toen kwam er en vlinder op mijn hand zitten. Net zo lang tot ik weer bij Peter was, die boven op de berg op me wachtte. Mooi he?
GerJanne