Volgers

zondag 17 januari 2016

Happy Birthday


Hoi, hoi!

Vandaag een kaartje met nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus én de Sale-a-Bration folder.
Een lekker vrolijk lente-kaartje!



Gebruikte inkt; Pool Party en Blushing Bride
De tekst is van de set Perfect Pairings (SAB, blz. 11)
Het designpapier is van de Birthday Bouquet DSP (voorjaarscatalogus, blz 9)

Als voorbeeld heb ik de kaart genomen op blz. 8 van de voorjaarscatalogus.
Ik had bij het maken van deze kaart de bijpassende stempelset nog niet, dus heb ik een bloem uit het DSP geknipt en met 3D effect opgeplakt (dus nog een extra grote bloem uitgeknipt en met dimensionals er precies opgeplakt).

En al zeg ik het zelf, het is echt een prachtige kaart geworden!

Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
;-)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, zeker!
Mag je best trots op zijn, het is een prachtige kaart!
GerJanne

Claudia Rogier zei

Hoi San,

Tof kaartje met mooie kleuren heb je gemaakt.

grtjs
Claudia

Sarah zei

Hij is heel mooi !!

Margo zei

Hij is inderdaad prachtig Sandra !
Groetjes
Margo

Erna Logtenberg zei

Hij is zeker heel mooi geworden! Lieve groetjes Erna