Volgers

zaterdag 23 januari 2016

Happy Birthday


Hoi, allemaal!

Vandaag een vrolijke verjaardagskaart, die als voorbeeld diende voor een gezellige ochtend met wat freubelvriendinnen (nog voor mijn verjaardag)
De zgn. "Koffie&Kaart-Thee&Taart"-ochtend.
;-)


De basis is Watermelon Wonder, met daarop 2 stukkes Birthday Bouquet designpapier en een strik van Linnen Thread

Het label is gemaakt van een stuk Whisper White, de tekst is van Perfect Pairings (SAB).
Verder opgeleukt met wat *bling* *bling* en een stukje Natural Chevron Ribbon.

Lekker vrolijk!
Binnenkort laat ik mijn eigen creatie van deze ochtend zien, uiteraard gebaseerd op dit voorbeeld.

Ik wens jullie hog een hele fijne dag toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Sandra!
Groetjes Diny

Ingrid zei

Inderdaad we hebben een heel leuk kaartje gemaakt tijdens deze supergezellig ochtend. Heerlijk kletsen en ondertussen een kaartje gemaakt, de mijn zet ik binnenkort online heb een probleem met de foto's plakken in de map grrrr.
Groetjes Ingrid

Margo zei

Leuke kaart ! Lekker fleurig !
Groetjes
Margo

Claudia Rogier zei

Hoi,

Tof kaartje,

grtjs
Claudia