Volgers

zondag 31 januari 2016

Hooray!


Vandaag is het feest!!!
Onze dochter is vandaag 9 jaar geworden!

En natuurlijk wordt er wel een zelfgemaakte kaart verwacht.
;-)


Gemaakt op de Koffie&Kaart/Thee&Taart-ochtend die ik laatst bij mij thuis gaf.
En daarbij nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en SAB-folder gebruikt.

Marit wilde van ons voor haar verjaardag graag een waardebon van Stampin' Up! hebben, dus ben ik lekker aan de slag gegaan met de Balloon Celebration set.


Het vellum staat in de SAB-folder en dit item kun je gratis kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro.
(per elke bestelling van 60 euro, kun je 1 artikel uit de SAB folder gratis uitkiezen)

Ik heb er een zakje van gemaakt met de Mini Treat Bag Thinlits.
Het label is geponsd met de Banner Triple Punch en de tekst komt van de SAB-set Hello.


De waardebon is gemaakt met cardstock in de kleur Wisteria Wonder en Whisper White.
Ballonnen gestempeld met Memento Black, Pink Pirouette en Wisteria Wonder en glitter aangebracht met de "Wink of Stella Glitter Brush".


Binnenkant bestempeld met de sterren uit dezelfde set als de ballonnen (Pink Pirouette en Wisteria Wonder), letters uit een set van een ander merk en de tekst is van Stampin' Up!

Ze was er erg blij mee!
;-)

A.s. woensdagavond heb ik weer een workshop gepland.
Mocht je zin hebben om mee te doen, ik heb nog 1 plaatsje over!

Fijne dag vandaag!

Liefs, San


4 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat heb je gave creaties gemaakt Sandra....PRACHTIG!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ha San,
allereerst gefeliciteerd met Marit. Ik ag een foto op FB. Sjonge, die gaat op jou lijken! Je kaart en de waardebon zijn allebei superleuk! En wat leuk dat ze een SU-waardebon vraagt. Zo moeder zo dochter en heerlijk samen aan de knutsel!
Groetjes
GerJanne

Margo zei

He wat leuk Sandra en je dochter is dus ook fan van SU !
Erg mooi gedaan de waardebon !
Groetjes
Margo

Miranda Kosmeier zei

geweldig sandra.. wat grappig dat Marit een waardebon vraagt van SU.. gefeliciteerd met jullie dochter.. 9 jaar .. tjonge wat moesten wij lang wachten....liefs miranda