Volgers

woensdag 6 januari 2016

Wat gaat de tijd toch snel...


Echt waar! Zo snel!
De weken vliegen voorbij!

Vandaag heb ik een heel eenvoudige kaart voor jullie, iets anders dan jullie misschien van me gewend zijn.


Deze is bedoeld om iemand een hart onder de riem te steken, en dan is het niet altijd nodig om er een uitbundige kaart van te maken.
Maar deze is mooi door zijn eenvoud.

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende stempelsets (Stampin' Up!):
-Kinda Eclectic
-Sprinkles of Life, met bijbehorende pons

Inkt (Stampin' Up!):
-Delightfull Dijon (geel)
-Pool Party (blauw)

Op de wolken heb ik een zilveren lijntje gemaakt met een zilverstift van SU. zodat de tekst er nog beter bij past...

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooie creatie.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Zeker een heel mooie kaart. Soms heeft een kaart ook niet meer nodig.
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Mooi door zijn eenvoud en zeker ook door zijn bestemming !
Groetjes
Margo

Dora zei

Inderdaad, meer heeft het ook niet nodig. zegt al veel van zich zelf met die zonnestralen en wolken.