Volgers

vrijdag 19 februari 2016

Happy Birthday


Hallo, allemaal!

Vandaag een kaart gemaakt met het Sale-a-Bration artikel (gratis bij een bestelling vanaf 60 euro) Flowering Fields.
Eerst zag ik niets in deze set, eerlijk gezegd.
Maar ik heb genoeg leuke voorbeelden op Pinterest gevonden en dit is er 1 van!
Uiteraard mijn eigen variant ervan gemaakt.
;-)


Gebruikte kleuren: 
Basic Black - Whisper White - Melon Mambo - Old Olive
Ik heb de bloemen ingekleurd met de waterbrush en een beetje *bling-bling* toegevoegd met de Wink of Stella Glitter Brush.
Blijft een mooi item uit de nieuwe Spring/Summer catalogus.
:-D

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, San

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is ie geworden ! mooie, zachte kleurtjes, geslaagd dus
grtjs,martina
x

Sarah zei

Eerst viel ik er ook niet voor , maar ik heb hem ondertussen ook besteld !
Liefs Sarah