Volgers

zondag 7 februari 2016

Workshop gehad


Hallo allemaal!

Afgelopen woensdag een gezellige Stampin' Up! workshop bij mij thuis gegeven en de dames hebben de volgende projecten gemaakt:


Een kaart in de kleuren Pool Party (1 van mijn favorieten), Basic Black en Whisper White.
Hiervoor heb ik de set Balloon Celebration gebruikt, het prachtige Pool Party Glitter Ribbon én de Wink of Stella Glitter Brush.
Die laatste is toch wel 1 van de leukste items uit de Spring/Summer catalogus, vind ik.
;-)


Detail van de kaart om de glitters nog eens goed te laten zien.


Het tweede project wat we gemaakt hebben was dit notebook.
Hierbij hebben we gebruik gemaakt van diverse stempelsets:

Birthday Blooms
Pappilon Potpourri
Petite Petals
Perfect Pennants


De afdrukjes heb ik ingekleurd met de waterbrush en de volgende kleuren inkt:

Watermelon Wonder, Old Olive, Daffodil Delight en Pool Party. 
Voor de stempels op het notebook zelf, heb ik Tip Top Taupe gebruikt.

Het designpapier (labels) is van het Birthday Blooms DSP.

Knoopjes zijn ook van SU (Vintage Faceted Designer Buttons), de paperclip komt van de Hema.
De strepen heb ik gemaakt met de Dots & Stripes Decorative Masks.


Tenslotte nog een close-up van de bloem, die ik bewerkt heb met de Wink of Stella Glitter Brush, voor een mooi en subtiel glitter effect.

Mocht je, na het zien van deze projecten, ook zin hebben in een workshop van mij, aarzel dan niet!
Je bent van harte welkom bij mij thuis, maar ik kan (afhankelijk van de afstand en uiteraard in overleg) ook bij jou thuis komen!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, San

3 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

leuk leuk!

Mieke zei

Wat een mooie kaarten! Vooral die met de ballonnen vind ik prachtig.

Margo zei

Wat een leuke kaarten Sandra !
Groetjes
Margo