Volgers

woensdag 9 maart 2016

Beterschaps kadootje


Vandaag weer een bijdrage voor het Inkerbell DT.
Een "aangeklede" doos chocolaatjes voor de dochter van een goeie vriendin van me.
Ze is laatst gevallen en heel vervelend op haar pols terecht gekomen, gebroken...
Om het leed een beetje te verzachten, lekkere chocolaatjes.


De basis is donkerbruin, de kleur van chocolade, met lichtroze en blauwig als accentkleuren.


Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geëmbost!
De stempels met Versamark gestempeld, clear embossing poeder erop en verhit met de heattool.
Even laten drogen en daarna met de spons en verschillende kleuren inkt rondjes "gewreven" over het papier.
Zo kun je heel makkelijk je eigen designpapier maken met de stempels die jij leuk vindt!
:-D


Voor de bijbehorende kaart heb ik hetzelfde thema aangehouden.


En uiteraard een goed passende tekst erbij!

Voor deze set heb ik de volgende sheets gebruikt:
Abstracte Takken en Blaadjes
Sterkte Wensen
Chocoholic

Ben heel benieuwd wat jullie van deze kado-set vinden!
;-)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

2 opmerkingen:

Dora zei

Moooi!!! zachte kleurgebruik.

Claudia Rogier zei

leuk kaartje.

grtjs
Claudia