Volgers

woensdag 30 maart 2016

een felicitatiekaart


Vandaag wil ik jullie een CAS-kaart laten zien.
Clean And Simple


Twee vrolijke kleuren cardstock gekozen met bijpassende inkten en een stukje wit cardstock om te bestempelen


De spetters komen van de sheet Abstracte Rozen en heb ik 1 keer afgestempeld voordat ik op het cardstock gestempeld heb. Zo krijg je een mooie lichte achtergrond.

De tekst bestaat uit 4 losse stempels die ik samen op 1 groot clearblock heb geplakt.
Van te voren even op een kladpapier afgestempeld om te kijken of het (redelijk) recht staat.

Zo heb je vrij snel een mooi en eenvoudig kaartje gemaakt.

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Hartelijke groet, Sandra

1 opmerking:

GerJanne zei

Heel gaaf zeg! Goed idee om zo een zachtere achtergrond te maken...
GerJanne