Volgers

zondag 6 maart 2016

Geboortekaartje!


Goeiemiddag!

Een dagje later dan ik eigenlijk gepland had, maar gisteren vierden we het kinderfeestje van mijn dochter, dus weinig energie meer over 's avonds, hahaha!

Dit keer heb ik een geboortekaartje voor jullie.
Voor een collega van mij en zijn vriendin.
Het is hun eerste kindje samen.


Ik heb de kleurencombinatie Crumb Cake, Rose Red en Blushing Bride gebruikt.
Designpapier uit het Love Blossom DSP en de stempelset Balloon Celebration met bijpassende pons.
De letters komen uit een retired alfabet-set.
Wit lint en een paar parels erbij en de kaart is klaar.


Ook de binnenkant kwam aan de beurt, staat net even wat vrolijker en meer áf.

;-)

Ik wens jullie nog een fijne dag!~

Liefs, San

4 opmerkingen:

Renate zei

Super leuk kaartje.
Het roze gaat heel goed samen met het Kraft.
Kei leuk, dat je ook de binnenkant hebt opgeleukt.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! EN je hebt gelijk: als je de binnenkant ook versierd, hoe minimaal ook, het ziet er meteen heel goed uit!
Groetjes,
GerJanne

Claudia Rogier zei

Lief kaartje.

grtjs
Claudia

Dora zei

prachtige baby kaart. Leuk met de naam erop.