Volgers

woensdag 16 maart 2016

Ik vind jou lief


Goeiemorgen!

Woensdag, dus DT-team dag!
Ik wil jullie een doosje laten zien wat ik "gepimpt" heb.
De inhoud heeft het Hollandse thema, vandaar mijn kleurkeuze:
Rood-wit-blauw


Deze keer weer gebruik gemaakt van het Inkerbell sheet Abstracte Rozen, waar je veel leuke variaties mee kunt maken.
De achtergrond op het doosje, de tekst op het label én de "rozen" op de randen van het label.


De achterkant van het doosje ben ik ook niet vergeten.
Witte craft-inkt gesponst met een bolletjes-mal.


En dit is de inhoud, écht Hollands!
Lekkere chocolaatjes, waar ik gisteren mijn moeder mee heb verrast.
;-)

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

2 opmerkingen:

Dora zei

Mooie doosje en wat goed dat je die chocolaatjes er zo goed inpassen. Daar zou ik dan meer moeite mee hebben om te maken. Vandaar dat ik weinig doosjes maak.

GerJanne zei

Echt heel mooi!!
GerJanne