Volgers

woensdag 2 maart 2016

Kalender: Maart

Goeiemorgen!

Vandaag weer Inkerbell Stamps DT tijd!
En deze keer een "kalenderblad" van de maand maart.
Ik heb geprobeerd mijn "gevoel" over maart te vertalen op papier en ik denk dan vooral aan bloemen!


De letters komen van een scrapvel en komen elke maand terug op het blad, de rest zal steeds wisselen wat betreft achtergrond en stempels.

Verder heb ik de volgende sheets gebruikt: Glimlach van de Natuur, Geloof in Jezelf en 
Scrapwoorden 1: Heerlijke Dag



Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit project vinden!
Dus laat het me weten in een bericht, ik lees ze altijd graag!

:-D

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs, San

2 opmerkingen:

Miranda Kosmeier zei

mooi Sandra. mooie stempels

GerJanne zei

Heel leuk!! Lekker vrolijk en lenteachtig!
Leuk project ook!
GerJanne