Volgers

woensdag 23 maart 2016

Mooi ingelijst...


Vandaag een mooi ingelijste tekst, die ik voor mijn hobbykamer heb gemaakt.
Je hoeft tenslotte niet alles weg te geven wat je maakt...
;-)

De achtergrond heb ik zelf gemaakt met stempels en een stencil met bolletjes die ik gesponsd heb.
Twee kleuren blauw gebruikt en zwarte Memento voor de tekst.


De tekst is afkomstig van de sheet Het Gebed Dat Verhoord Werd.
Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de volgende sheets:
Abstracte Rozen (spetters)
Glimlach Van De Natuur (kronkeltak)
Even Stil... (vogels en bloemen)


Hier nog een close-up van de achtergrond, waarbij goed de diverse stempels te zien zijn.

Al met al een erg leuk project om te maken en helemaal niet moeilijk!

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, San

1 opmerking:

Miranda Kosmeier zei

Mooi San! groot gelijk om soms eens iets voor je zelf te maken.. liefs miranda k