Volgers

zondag 13 maart 2016

Perpetual Birthday Calendar van Stampin' Up!

Goeiemiddag! 

Gisteren een gezellige workshopdag gehad, waarbij we de Perpetual Birthdat Calender van Stampin' Up! hebben gemaakt!

Er hadden zich twee dames voor de workshop aangemeld en we zijn heerlijk aan de slag gegaan samen.


Op bovenstaande foto is goed de "georganiseerde chaos" te zien die we op tafel hadden liggen.
We waren ook echt niet regelmatig wat "kwijt", hoor!
Hahaha!


Helaas zijn we vergeten van mij een foto te maken...
Volgende keer beter!
;-)
Wél heb ik mijn kalender op de foto gezet:













Hieronder de kalender van Nicolette:

En de laatste twee foto's zijn van Alexandra:



Lieve dames, ik heb ontzettend genoten van jullie gezelligheid en creativiteit!
Echt voor herhaling vatbaar!

Voor de mensen die dit graag hadden willen meemaken, in mei geef ik nog een grote workshop, nl. 
Enjoy The Little Things Project Kit:






Een geweldige workshop, waarbij je 13 prachtige bladzijden maakt voor een klembord, zodat je regelmatig een andere "spreuk" in bijv. je kast hebt staan.
Prachtig!

Lijkt dit jou ook leuk om te maken, meld je dan aan door een email te versturen (zie zijbalk).
Ik ben ook via Facebook te vinden.

Ik hoor graag van je, dan prikken we een datum.

Ik wens jullie nog een fijne zonnige dag toe!

Liefs, San

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat leuk Sandra, dat is iets waar je nog heel lang plezier van kunt hebben.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Deze kalenders zijn prachtig geworden!!
Heel mooi van jullie alle drie!
Groetjes,
GerJanne